Minggu, 07 Agustus 2011

kenape ramai orang tak suke aku????..


        kenape ramai orang tak suke kawan ngn aku....ade yg sampai blog fb aku..aku tak tau ..padahal bukan salah aku...aku tak chat ape2 unn ngn dia....pastu aku yg disalahkan...ape semua ni...aku tak paham tol lah....
    

    aku bukan lah yg sempurne...ibarat kce dan permate jerr....aku...ade jugak perasaan ..ade maruah..tapi maruah aku telah tercemar disebabkan satu perkare yg tak boleh aku bagi tau...memang betul klo orang cakap aku tak de maruah...tu yg aku sedih tu???...aku asyik ulangi kesalahn yg same...mungkin tu kot balasan kt aku ..atas ape yg telah aku buat...


      ya Allah..bantulah aku...pertemukanlah aku dengan hidayahmu..aku tahu kau maha pemurah....aku tak nak hilang rasa sayang...hilangkan lah rase benci dalam hati semua orang keatas aku...

        kalo di takdirkan aku kene menanggung semua ini,..permudahkanlah urusan aku....aku ini hambamu yang lemah...tolon kembalikan maruah aku yg telah kotor dimamah dose.....jauhkanlah aku dari perkare yg tak sepatutnye terjadi atas diriku!!!!!


       bantulah sye dalam menemukan erti kehidupan yg sebenar,,,aku akan cube jadi diri aku sendiri....tapi diorang hina aku,...aku sedih sangt...bagi lah support sikit kt aku....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar