Minggu, 07 Agustus 2011

  • bestfriedn foreevr.....
    aku sedih sangat sebab kawan -kawan aku ramai yang dah pindah...rase sepi sangt kat sekolah...aku tak tau kenape...hanye kat sini jer aku dapat luahkan bagai mane perasaan aku....kadang -kadang rase sedih gak!!!!


         aku pun tak tau kenape....tapi ....mase aku fom 4 ni...ade kawan baru dtg kat sekolah      aku...make...bertambah yg asalnye 13 orang akhirnye meningkat kapade 16 jer.....ish..ish..ish...sayu hati ni.....
           tapi yg paling best kan aku dah dapat kawan baru...sebelum ni aku tak pernah jumpe kawan sebaik dia...aku pun tak tau...mase aku duduk kat kemahal pun ...aku tak jumpe lagi kawan baik aku ....masuk sekolah smap...ni lah aku dah jumpe kawan baik aku...tapi dia tak tau pun yg aku anggap  dia kawan baik aku...hahhaha...

aku gembire sangt kat sekolah sampai orang pun naik menyampah ngn aku.....aku pun tak tau...aku buat semua tu sebab aku nak puaskan ati kawan2 aku...sampai kalo boleh satu kelas naik menyampah ngn aku...tapi aku bersyukur sebab aku sekarang dah ade member yg sangt faham tentang diri ku ni.....(faham lah sangt)...ok ...lah..jumpe lagi/./....zassss.....
  

Tidak ada komentar:

Posting Komentar