Minggu, 28 Agustus 2011


           Best giler balik umah atuk kt kuala lumpur……

Mule 2 rase cuak lak nak balik kl ni…tapi nasib baik la hade wafi…kawan baik aku…dia yg naikkan semangat aku….fuhhh..kalo tak de dial ah …naye aku lah jawabnyer….

    Tapi ari ni aku nak kongsikan kisah aku kt blog aku….mals lah nak cite bende lain…tapi ni lagi penting coz ni cerote kengn terindah aku …nilah pengalamn  palingg berharga bagi aku…


     Hari pertama sampai kt kl…aku dah rase darah aku ni dah menyirap kt tubuh badan aku….perhhhh…..tunggu atukl kt pekeliling bukan main lame lagi…tak leh blarr tol….dah lah hujan ,….aku tak lah basah sangt tu pun nak merungut…ape lah aku ni…..hehehhehe….

     Tak sampai sejam …atuk pun sampai kt  pekeliling untuk amik aku ngn wafi….nak tau tak…atuk aku samapi tak kenal macam mne muke aku…huhuhu…sampai kene bawak makcik aku dtg pekeliling….kelakar tul lah….yg penting sekali….dalam keluarge aku..semua orang cakap muke aku ni same ngn atuk aku…hahahahaa…pelik aku…ape yg same pun aku tak tau…..

        Lepas tu ..kitorang lepak kt dalam kete….kn hujan …sejuk giler…..pastu dalam kete tu atuk aku pasang aircond bapak lah kuatnyer….wafi sampai nak terkencing,…aku pun pelik tengok wafi…terkepit 2 tahan kencing…

Yg paling menyayat hati sekali…ialah trafik jam lak….bapak tak leh blar nye…dah lah mase tu  minyak nak tak der…nasib baik naik perdana….cepat sikit sampai kt esso ..isi minyak…pusing punye pusing sampailah kt little india….bapak lah bersepahnyer orang india…aku pun tak faham …tapi klo nak tau aku lah abg kawasan kl...ahahahaha

         Pusing punye pusing,jalan punye jalan ..akhirnye aku sampai gak kt umah atuk aku…kt jalan Kuching…..tak penat pun….cume letih jer….wafi tak abis2 malu dia…pelik tul lah….pastu kitorang gi bazar jap….besr giler bazar dia…kalah pelangai….hahahahha

          Malam nye…kitorang jalan 2 kat brand mall…best giler…jalan 2 jer..tak de ape pe nak beli…wafi kedekut ngt…be;li air tin je…memang kedekut….ish2….

Petang ni kitorang nak gi uptown…best giler…ayen…sepupu aku ….dia yg jadi driver aku …hahahha…korang nak ikut tak…kalo nak ikut ..jom…dating lah kat sini..aku eh tolong korang…tapi nak ikut tu tak de tempat dudu…so ..gunelah pengangkutan sendiri…jgn nak makan suap je…klo degil gak …duk dalam bonet kete lah jwabnye…hahahhaah….

Kitorang tgh lepak jap ,sementare nak tunggu spepupu aku ayen …siapkan motor kawan dia…kawan ayenn ade ikut kitorang sekali kot…nme dia apis ngn abby..nik tak taulah…dia ikut ker tak??/tu yg pelik tu…ish9…..

      Wafi dari tadi asyik tido jer keje dia,,,atuk aku tgh masak untuk berbuke…aku tak tau lah aku sempat ker berbuke ngn atuk coz..ayen cakap nak gerak petang…tu yg aku confuse ni…arghhhhhh….
Pastu ari yang paling sedih sekali ..time nak balik …tu yang aku tak legh blar tu….sedih toll ah aku…..aku tengok muke atuk aku pun muke dia macm tak reda jer..tibelah saat sdih yg aku tak suke nak tunggu …
Kitorang tolak kul 12.00….coz atuk aku gi klinik …tah dia batuk2 …takut ;lak aku tengok….sedih toll ah aku….hahhaha..tapi who care ..kepale otak ko….pelik btul lah ngn aku ni….

Ni saampai kat pekelilimg lsk…mse kat pekeliling…kitorang nak ambik balik…..huhuh…..salam..bas kul 12.30 tapi tak de….ni semua wafi pun ye pasal lah….dia yg tak sabo 2 ngt..padahal ade jer bas kul 12.30….tapi kitorangdah beli tiket dah…..
    Hahaha…leytihlah menaip…nnti lh sambung 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar