Minggu, 07 Agustus 2011


kawann lame yg tak pernah lekang dalam ingatan..

       aku inagt lagi..alip ,fahmi,akim,haidir,pojan,ipan,iman,akai,limie,dan semua member aku....korang semua tak pernah lekang dalam memo diari aku...terutama alip...perhhh...sakit perut aku klo le[ak ngn dia...asyik wat lawak jer.....

       tapi aku kurang best arr,,,tak de dia...klo dia tak de sape lah nak wt lawak kt aku...tu yg aku sedih ni.....kite nak cite b arrsikit tentang alip....dia peramah...rakan yg setia....tak pernah tengking akuklo dia marah...dia pandai jage perasaan orang....aku suke sangt kawan ngn dia...klo morang tak cye....jomlah bersame ngn aku berkenalan ngn alip dengn lebih mendalam lagi...

        ni citer pasal akim lak...akim....anak kesayaangn ustaz azri....tapi dia memng baik...cume nakal sikit....dia selalu bagi semngt kt aku klo aku resah...korang semua langsung tak pernah buat cm tu kat aku kan,..tapi akim akan aku kenag sampai akhir hayat aku...!!!...

       ni citer pasal fahmi....lebih glamour dakjak..aku pun tak tau sebab ape dfiorang panggil dia dakjak...sedih pulak rasenye...(sedih lah sgt)hahahhahah...jgn marah.....fahmi suke belanje aku,,,,dia lah kawan aku yg paling pemurah...aku indu sgt kt dia....bukan indu ape....indu suruh dia belanje,....hahahhaa.....harap 2 dia jadi orang yg berjaye satu ari nnti...


       ni citer pasal pojan ....pojan ni tauke maggi kt asrama...hahha...mee sedap satu...bape harge???  singgit jerr....hahhaha...dia ni memng pandai berniage...aku selalu beli  biskut kt dia.....aku happpy ...tapi sekrng tak dah...sebab dia dah pindah...

     harap 2 diorang bace ape yg aku tulis ni....koranglah sahabt dunia akhirat walaupun korang semua dah pindah..aku doakan korang sukses dalam idup.....amin...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar