Minggu, 07 Agustus 2011

4 fiRdAsu

   orang pertame yg aku nak cerite dalam kelas 4 firdaus ni ialah wafi....hahaha....coz dia kawan yg paling rapat ngn aku....dia peramah tetapi serabut samelah ngn aku....sebab dia ikut kepale aku....hahahaha....dia baik tapi rajin giler buat kerje sekolah...aku tumpang gembire sangt...dia selalu dtg kelas tambahan terutame kelas ustazah aida....pehhh!!!bukan main best lagi...

     orang kedua mangse aku...fateh!!!nme....pehhhh...macm orang arab....muke pun macm arab....comel!!!!!!...dia member rapat mase aku fom2 lagi ..pastu dia pindah kt musuh sekolah aku....hahaha...saje je gurau...dia duk sebelah aku mase dalam kelas...ape lagi...asyik menyanyi jelah dalam kelas tu....seronok giler....

  orang ketiga...irul...atau orang panggil saprol!!!!...dalam kelas paling khusyuk belajar...aku pun tak tau dia makn ape!!!pelik ni...tak pe...aku tau rahsia dia....makn panadol banyak 2.....baru ngntuk abiz!!!hahahhaahhaa....

  gi   ni pulak kawan aku yg ade suara jantan sebenar....sape tak kenal ..padil...ketua kelas yg paling bertanggungjwb!!!!tnggungjwb lah sangt...hahahhaa....tapi dia ni baguz la....selau kene kaco ngn aku..tapi dia tetap bersabo.......baguz..teruskan usaha la!!!!!!....
     
     ni pulak kwan aku zakwan ngn kr...perhhhh...!!!...klo main badminton bukan main suke lagi...zakwan ni aktif sikit ...samelah ngn kr...hahahaa...yg paling  best tentang dorang dua ,,,ialah!!!!!...kalah badminton....hahahhahahahha...mase masisupa,.....huhuhuh....jgn marah!!!

    ni cerite solihim lak..atau lebih di kenali sebagai eim...hahha....pendakwah bebas sekolah aku......sekali kate menusuk ke kalbu...kalo ustazah bahyah...perhhh...sedap giler...dengar suatre dia...klo nasyid tu aku suke dengar suare dia,,...nyaring...tak caye cube dengar!!!./..


     ni pasal dua orang dah macm adik baradik lak...fahim dan kamarul....bagai air di cincang tidak akan putus....insyaallah.....yg sorang ambik pa...yg sorang lagi ambik seni.....entah lah kenape lah dorang tak sekepale jekan....ish..ish..ish...

      ni cite pasal topek lah\k...aku suke kawan ngn dia...tapi aku tak boleh blarr..mse dia tengh marah dak fom 1...gaye dia tak rupe nak marah pun..aku tergelak terkekek 2...kelakar giler!!!!!

    ni citer pasal kembar nme aku ...cume dia tambah H je ..hazim...spe tak kenal aboi 4 firdaus....ceti asrama tu!!!...dia stu blok ngn aku...kitorang giler2 sikit...orang sembahyag subuh ..kitorang ape lagi ...mimpi jumpe nabi lah ats katil!!!hahahaa,.....

    ni budak kerek ngn aku..tapi dia baik ngn aku...mubin nme dia....dia suke bertaranum...suare dia sedap gak...aku suke kawan ngn dia sebab dia sporting ngt...betul ...tak caye cubelah kawan ngn dia!!!!!


      last sekali cite pasal dua orang pengawas yg paling sporting ngn aku....sape tak kenal asyraf ngn azri...yg asyraf klo study jgn lah kaco dia...nnti sendiri ma tanggumg...tapi klo azri tu,,,perhh....tak tahan aku nak tahan gelak...kelakar giler klo ko lepak ngn dia....seronok ngt...betul!!!!...

ni semua member 2 aku yg msih stay kt smap...mintak 2 fom 5 nnti kitorang stay sampai akhir hayat....doakan kitorang....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar