Jumat, 05 Agustus 2011

BUKAK POSE

ari ni hari jumaat ...kitorang sume balik umah...best giler...aku bawak nas bukak pose kat umah aku...tak ku sang ke dan kuduge...ehhh..macm lagu apit pulak dah...hahahha.....kite sambung balik...merapu no .1 aku ni....ish ....tibe 2 mak cik aku balik umah...best giler dapat join bukak pose ngn dia...but....kesian dia...dia nak lik kelantan but kete rosak...so terpakse lah lik kemahal..oppsss...silap pulak...metropolitan kemahal...
HAHAHAHAHA !
akhirnye kemahal ni dah jadi tempat persinggahan ....tak caye dtg kemahal....tapi ...balik ni memang best giler coz dpt bukak pose ngn atuk ngn tok wan...aku bersyukur ngt kat Allah sebab aku masih ade lagi atuk ngn tok wan.....love atok ngn tok wan...
muaaahhahhhh......!!!!!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar